Model biznesowy jest dokumentem tworzonym na potrzeby wewnętrzne i stanowi projekcję firmy w przyszłości. Z tego względu ważne jest, aby odzwierciedlał przyszłą sytuację jak najdokładniej.
Tworzone przez nas modele biznesowe kształtowane są w oparciu o 9 podstawowych obszarów:
- propozycja wartości,
- segmentacja klientów,
- relacje z klientami,
- kanały dystrybucji,
- źródła przychodów,
- kluczowe czynności/działania,
- kluczowe zasoby,
- kluczowi partnerzy,
- struktura kosztów.
Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego prowadzonego projektu, nasze modele biznesowe doskonale odzwierciedlają obecny, jak i planowany kształt przedsiębiorstwa. Stanowią doskonały element rozwoju biznesu, zgodnie ze wspólnie i świadomie podjętą ścieżką działań. Ich główną zaletą jest realna możliwość ich szybkiego wdrożenia.