3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020
Oś priorytetowa III: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie 3.3: Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie 3.3.3 Go to brand EXPO 2020
Celem konkursu Go to brand – EXPO 2020 jest sfinansowanie promocji marek produktowych na rynkach zagranicznych. Dofinansowanie w ramach poddziałania 3.3.3 POIR mogą otrzymać Mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa uczestniczące w działaniach objętych Programem promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju, w celu promowania marek produktowych, które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.
TERMINY:
- Ogłoszenie Konkursu: 27 stycznia 2021 r.
- Rozpoczęcie naboru wniosków: 26 lutego 2021 r.
- Zakończenie naboru: 29 marca 2021 r.
DLA KOGO:
- sektor MŚP,
- z zamiarem uczestnictwa w Światowej Wystawie Expo 2020 w Dubaju.
NA CO:
- na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych i na dodatkowe działania promocyjne związane z udziałem w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju,
- na sfinansowanie kosztów usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek krajów Zatoki Perskiej (Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie)
SPOSÓB APLIKOWANIA:
- elektronicznie poprzez Generator wniosków.
MAKSYMALNA WARTOŚĆ KOSZTÓW KWALIFIKOWALNYCH:
- 1 000 000 zł.
RODZAJE WSPARCIA:
- Pomoc de minims do 85% kosztów kwalifikowalnych,
- Pomoc publiczna do 50% kosztów kwalifikowalnych.
POZIOM DOFINANSOWANIA:
- Mikroprzedsiębiorstwa do 85% kosztów kwalifikowalnych,
- Mikroprzedsiębiorstwa z województwa mazowieckiego do 80% kosztów kwalifikowalnych,
- Małe przedsiębiorstwa do 75% kosztów kwalifikowalnych,
- Średnie przedsiębiorstwa do 60% kosztów kwalifikowalnych.
KATALOG KOSZTÓW KWALIFIKOWALNYCH:
- Rezerwacja miejsca wystawowego na targach, opłata rejestracyjnej za udział w targach oraz wpis do katalogu targowego.
- Organizacja stoiska wystawowego na targach lub wystawie, w tym w szczególności wynajem budowa i obsługa stoiska wystawowego.
- Usługi doradcze dotyczące umiędzynarodowienia przedsiębiorcy.
- Szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy.
- Podróże służbowe pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych tj. koszty diet, noclegów, przejazdów i dojazdów środkami komunikacji miejscowej oraz inne niezbędne wydatki związane z podróżami.
- Transport i ubezpieczenie osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczych, tj. koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów za granicą i na terenie RP, odprawy celnej i spedycji, bagażu i nadbagażu.
- Reklama w mediach targowych.
- Udział w seminariach, kongresach i konferencjach.
- Organizacja pokazów, prezentacji i degustacji.
- Promocja i marketing projektu (spoty, ulotki, katalogi, strona internetowa, etc.).
