Doradztwo strategiczne dla firm

nasze usługi
Doradztwo strategiczne dla firm

Wsparcie w procesie internacjonalizacji

nasze usługi
Wsparcie w procesie internacjonalizacji

Nowoczesny marketing wystawienniczy – TRIBUO ekspertem w ramach szkolenia Expo Marketing

Warsztaty odbyły się w Warszawie 6 czerwca, w dniu święta targów Global Exhibitions Day. Wzięli w nich udział właściciele i prezesi firm, menedżerowie marketingu i sprzedaży, szefowie eksportu i osoby odpowiedzialne za realizację działań wystawienniczych. Cieszy fakt, iż tegoroczna edycja przyciągnęła o połowę więcej uczestników niż poprzednia.

 

Expo Marketing poprowadził Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży i marketingu wystawienniczego, prezes firmy Promedia, a także zaproszeni przez niego eksperci: Agnieszka Strzelczyk-Walczak, prezes A.S. Messe Consulting, Jacek Kisiała, prezes Extend Vision, Monika Kutkiewicz-Słomka, business development manager Tribuo, Robert Sosnowski, managing director Biura Podróży Reklamy.

Tematem przewodnim spotkania był nowoczesny marketing wystawienniczy, który zwiększa sprzedaż. Rozpoczęło się ono szkoleniem z nowoczesnych technik planowania działań wystawienniczych, które pomagają osiągnąć zamierzone cele sprzedażowe i marketingowe. Następnie uczestnicy pogłębili wiedzę z wykorzystania narzędzi marketingu internetowego i działań w mediach społecznościowych do zwiększenia liczby klientów odwiedzających stoisko. Dowiedzieli się też, z jakich targów skorzystać, by osiągnąć oczekiwane rezultaty.

Drugi blok warsztatów poświęcony był atrakcyjnej aranżacji ekspozycji targowej: dopasowaniu jej do celów wystawcy i oczekiwań odwiedzających, zastosowaniu nowoczesnych technologii (takich jak digital signage, virtual reality czy augmented reality) oraz marketingowi sensorycznemu, czyli oddziaływaniu na wszystkie zmysły klienta, by chętnie odwiedził nas na stoisku, dobrze się na nim czuł i zachował wspomnienia, które przełożą się na jego lojalność. Marketing wystawienniczy nie kończy się wraz z targami, dlatego po części poświęconej stoisku skoncentrowano się na tym, jak optymalnie wykorzystać okres po targach, by zwiększyć ich efektywność.

Cykl praktycznych szkoleń uzupełniły ciekawe wykłady o tym, jak zdobyć klientów na rynku niemieckim oraz jak zyskać dofinansowanie do działań eksportowych, a także panel dyskusyjny z udziałem ekspertów, którzy wskazywali, z jakich trendów w marketingu wystawienniczym warto skorzystać, by odnieść sukces na targach. Podczas przerw między seminariami uczestnicy mogli przetestować niektóre z rozwiązań marketingowych – wejść w wirtualny świat, rozszerzoną rzeczywistość czy zrobić sobie zdjęcie w fotobudce i podzielić się nim w mediach społecznościowych.

Honorowym patronatem objęły wydarzenie: Polska Izba Przemysłu Targowego, Targi Dają Więcej, ZPPM Lewiatan i Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli. Partnerami 3. Expo Marketing były: AS Messe Consulting, Extend Vision, Tribuo, Home+Housewares Show, Interior Design Forum, Biuro Podróży Reklamy, ReachaBlogger. Upominki dla uczestników ufundowały firmy Vobro i Extend Vision.

 

www.promedia.biz.pl

INNE ARTYKUŁY Z TEGO DZIAŁU
Ogłoszenie naboru konkursów w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój - V nabór w ramach poddziałania 3.3.3 Go to Brand.

Ogłoszenie naboru konkursów w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój - V nabór w ramach poddziałania 3.3.3 Go to Brand.

Ogłoszenie terminu naboru wniosków o dofinansowanie w ramach poddziałania 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand w 2019 r. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółów. 
Spotkanie informacyjne eksport i ekspansja zagraniczna – IP-H ZR, BGK, TRIBUO

Spotkanie informacyjne eksport i ekspansja zagraniczna – IP-H ZR, BGK, TRIBUO

W dniu 7 listopada 2018 r. mieliśmy przyjemność współprowadzić razem z Izbą Przemysłowo-Handlową Ziemi Radomskiej oraz Bankiem Gospodarstwa Krajowego spotkanie informacyjne, którego tematem przewodnim był eksport i ekspansja zagraniczna. Nasi eksperci zaprezentowali możliwości otrzymania dofinansowania na działalność eksportową dla firm, które mają w planach rozszerzenie rynków, a nawet zakup innego przedsiębiorstwa lub rozbudowę swojej firmy za granicą.
TRIBUO nawiązuje współpracę z rynkiem emirackim

TRIBUO nawiązuje współpracę z rynkiem emirackim

Z przyjemnością informujemy iż TRIBUO rozpoczęło współpracę w ramach porozumienia partnerskiego ze Strategic Solutions Consultancy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, co z pewnością pozwoli rozszerzyć nam zakres proponowanych usług.
Nominacja TRIBUO do nagrody „Granitowy Tulipan” w ramach kategorii Debiut Roku

Nominacja TRIBUO do nagrody „Granitowy Tulipan” w ramach kategorii Debiut Roku

Z przyjemnością informujemy o nominacji TRIBUO do nagrody „Granitowy Tulipan” w kategorii Debiut Roku, których rozdanie odbyło się 8 czerwca 2018 r. w Hotelu Karo w Mleczkowie podczas XXII Gali Biznesu „Granitowy Tulipan 2018”, organizowanej przez Izbę Przemysłowo-Handlową Ziemi Radomskiej.
TRIBUO podpisało umowę partnerską z Ukrainą

TRIBUO podpisało umowę partnerską z Ukrainą

Z przyjemnością informujemy o nawiązaniu partnerstwa strategicznego z Międzynarodową Grupą Marketingową  z Kijowa, Instytucją doradczo-wdrożeniową, która z sukcesem działa na rynku ukraińskim. Dzięki temu, możemy jeszcze lepiej wspierać Państwa w procesie internacjonalizacji na rynkach wschodnich. 

copyright: TRIBUO 2018

projekt i wykonanie: ITDOT